مادر من در قانون است نفروپاتی فشار خون بدون شکست، من می خواهم بدانم که چگونه برای مراقبت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مادر من در قانون است نفروپاتی فشار خون بدون شکست، من می خواهم بدانم که چگونه برای مراقبت

مادر من در قانون است نفروپاتی فشار خون بدون شکست، من می خواهم بدانید که چگونه فشار خون بالا CuidarlaNefropatía یک نتیجه از فشار خون بالا بدون به خوبی کنترل شده است. در واقع، فشار خون بالا و دیابت این دو بیماری شایع است. اگر بیماران درمان نشود، می توان آنها را باعث آسیب کلیوی. بنابراین، این بیمار ما پرسید: چگونه برای مراقبت از مادر خود را؟

به طور کلی، برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا، پس از 5/10 سال، که می توان آنها را به نفروپاتی فشار خون بالا پیشرفت کرده است. تکامل بسیار آهسته است، تنها برخی بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون می تواند به نارسایی کلیه پیشرفت وجود دارد. بنابراین، اگر شما نفروپاتی فشار خون هستند، آنها باید به بیمارستان بروید برای دریافت درمان.

همانطور که همه ما می دانیم، باعث صدمه به کلیه نفروپاتی فشار خون. بنابراین شما باید درمان برای تعمیر آسیب کلیه به دنبال. با توسعه فن آوری های بالینی، نفرولوژیست یک درمان جدید برای کمک به کاهش سرعت پیشرفت بیماری را بررسی کرده اند. درمان حمام پا به شیوه ای ساده و راحت است. این است که در طب گیاهی چینی است. بیمار تنها پای خود را در آب گرم با گیاهان چینی به مدت 40 دقیقه قرار داده است. توسط نقاط پا به نفوذ در مواد تشکیل دهنده فعال در آسیب کلیوی، به نفع برای تعمیر آسیب کلیه است. علاوه بر این، شما می توانید گردش ایسکمی کلیوی و هیپوکسی کلیوی را بهبود بخشد، همچنین می توانید به یک خواب خوب کمک می کند.

روش مراقبت از مادرش در اینجا ذکر شده، اگر شما هر گونه مشکل در بیماری فشار خون بالا کلیوی، ممکن است پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا آنلاین دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید با ما تماس بگیرید در WhatsApp: +8615731123730، آن را راحت تر به برقراری ارتباط است.





:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: